Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko do spraw zatrudnienia , BHP i administracji

Jednostka ogłaszająca
Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie Kościelna 32 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2015-05-14
Termin składania dokumentów
2015-05-28
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie średnie i 3 letni staż ( praktykę) na stanowisku kadrowo- płacowym lub wyższe administracyjne bądź ekonomiczne oraz co najmniej roczny staż w pracy na stanowisku kadrowo- płacowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne a) Posiada obywatelstwo polskie, b) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, c)Nie była karana za umyślne przestępstwa , w tym za przestępstwa przeciwko mieniu , przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwa karne skarbowe, d).Dobra znajomość obsługi komputera ( Pakiet Office, Płatnik, Program kadrowo- płacowy) e) Praktyczna dobra znajomość przepisów z obszaru polityki kadrowej i płacowej w szczególności kodeksu pracy , ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych , oświadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego i innych aktów prawnych związanych z prawem pracy w jednostce samorządu terytorialnego. 2. Wymagania dodatkowe: a) Przygotowanie z zakresu BHP ( studia podyplomowe, kurs ) b) Umiejętność podejmowania decyzji, c) Umiejętność pracy pod presją czasu, d) Komunikatywność, staranność, rzetelność , odpowiedzialność, terminowość e) Dobra motywacja do prac.
Zakres obowiązków
1.1 Wykonywanie prac związanych z zatrudnianiem, awansowaniem, zwalnianiem oraz karaniem pracowników, 1.2 Prowadzenie spraw ewidencyjnych i akt osobowych pracowników, 1.3 Wydawanie opinii i świadectw, 1.4 Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji godzin pracy, 1.5 Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników, 1.6 Prowadzenie spraw emerytalno – rentowych pracowników, 1.7 Sporządzenie dokumentacji płacowej pracowników ZDP 1.8 Prowadzenie pracowniczych kart wynagrodzeń, 1.9 Ustalanie uprawnień i wypłacanie nagród jubileuszowych, 1.10 Prowadzenie dokumentacji ZUS, przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych do ZUS naliczanie opłat, 1.11 Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych , wystawianie pit-ów, 1.12 Zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników ZDP z ZUS, 1.13 Załatwianie skarg , zażaleń i wniosków dotyczących spraw pracowniczych, ora z prowadzenie ewidencji, 1.14 Sporządzanie sprawozdań GUS, 1.15 Prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe , 1.16 Zamawianie niezbędnych wydawnictw i kompletowanie ich. 1.17 Zadania z zakresu BHP.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty aplikacyjne: a) list motywacyjny, b) życiorys (CV), c) dokument poświadczający wyższe wykształcenie (dyplom ukończenia studiów), d) kwestionariusz osobowy, e) kserokopie świadectw pracy w celu potwierdzenia wymaganego stażu, f) pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwa, w tym za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwa karne skarbowe (kandydat wyłoniony w drodze naboru przez zawarciem umowy o pracę ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności).
Warunki pracy
praca w niepełnym wymiarze 1/2 etatu
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie lub drogą pocztową na adres: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Kościelna 32 , 21-200 Parczew z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze do spraw zatrudnienia, BHP i administracji w terminie do dnia 28 maja 2015r do godziny 15.00
Uwagi
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej). Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zdpparczew.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1181 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późniejszymi zmianami)"

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Renata Gogłuska-Wadyniuk
Dodano do BIP dnia 14-05-2015 12:06:11