stanowisko do spraw zatrudnienia , BHP i administracji
Jednostka ogłaszająca
Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie Kościelna 32 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2015-05-14
Termin składania dokumentów
2015-05-28
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie średnie i 3 letni staż ( praktykę) na stanowisku kadrowo- płacowym lub wyższe administracyjne bądź ekonomiczne oraz co najmniej roczny staż
w pracy na stanowisku kadrowo- płacowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne
a) Posiada obywatelstwo polskie,
b) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c)Nie była karana za umyślne przestępstwa , w tym za przestępstwa przeciwko mieniu , przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwa karne skarbowe,
d).Dobra znajomość obsługi komputera ( Pakiet Office, Płatnik, Program kadrowo- płacowy)
e) Praktyczna dobra znajomość przepisów z obszaru polityki kadrowej i płacowej
w szczególności kodeksu pracy , ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych , oświadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego i innych aktów prawnych związanych z prawem pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Przygotowanie z zakresu BHP ( studia podyplomowe, kurs )
b) Umiejętność podejmowania decyzji,
c) Umiejętność pracy pod presją czasu,
d) Komunikatywność, staranność, rzetelność , odpowiedzialność, terminowość
e) Dobra motywacja do prac.
Zakres obowiązków
1.1 Wykonywanie prac związanych z zatrudnianiem, awansowaniem, zwalnianiem oraz karaniem pracowników,
1.2 Prowadzenie spraw ewidencyjnych i akt osobowych pracowników,
1.3 Wydawanie opinii i świadectw,
1.4 Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji godzin pracy,
1.5 Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników,
1.6 Prowadzenie spraw emerytalno – rentowych pracowników,
1.7 Sporządzenie dokumentacji płacowej pracowników ZDP
1.8 Prowadzenie pracowniczych kart wynagrodzeń,
1.9 Ustalanie uprawnień i wypłacanie nagród jubileuszowych,
1.10 Prowadzenie dokumentacji ZUS, przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych do ZUS naliczanie opłat,
1.11 Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych , wystawianie pit-ów,
1.12 Zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników ZDP z ZUS,
1.13 Załatwianie skarg , zażaleń i wniosków dotyczących spraw pracowniczych, ora z prowadzenie ewidencji,
1.14 Sporządzanie sprawozdań GUS,
1.15 Prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe ,
1.16 Zamawianie niezbędnych wydawnictw i kompletowanie ich.
1.17 Zadania z zakresu BHP.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) dokument poświadczający wyższe wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) kserokopie świadectw pracy w celu potwierdzenia wymaganego stażu,
f) pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwa, w tym za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwa karne skarbowe (kandydat wyłoniony w drodze naboru przez zawarciem umowy o pracę ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności).
Warunki pracy
praca w niepełnym wymiarze 1/2 etatu
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie lub drogą pocztową na adres: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Kościelna 32 , 21-200 Parczew z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze do spraw zatrudnienia, BHP i administracji w terminie do dnia 28 maja 2015r do godziny 15.00
Uwagi
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zdpparczew.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1181 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późniejszymi zmianami)"
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Renata Gogłuska-Wadyniuk
Dodano do BIP dnia 14-05-2015 12:06:11
Dodano do BIP dnia 14-05-2015 12:06:11